Szkoła Podstawowa w Spalonej

Imieniny: Ilony, Jerzego

• Odwiedziny: 4220056

Sprawozdanie z rajdu w dniach 12.06.2014- 15.06.2014

DZIEŃ 1                                                12.06.2014r.

Celem pierwszego dnia naszej wycieczki było dotarcie do  Świnoujścia . Podróż była długa, ale bardzo przyjemna. Zdążyliśmy poczuć klimat wyprawy i zapoznać się z planem na najbliższe dni. Podróż przebiegła w następujący sposób:                                                                                            wyruszyliśmy z Legnicy do Wrocławia , we Wrocławiu przesiedliśmy się w pociąg do Poznania, z Poznania do Szczecina, ostatnim etapem podróży był przejazd ze Szczecina do Świnoujścia pociągiem i autobusem. W Świnoujściu przeprawiliśmy się promem na wyspę Wolin, gdzie znajduje się nasze schronisko młodzieżowe .Gdy już  zameldowaliśmy  się,    zostawiliśmy bagaż  i wyruszyliśmy  na plażę, gdzie przywitaliśmy się z morzem. Po zrobieniu zakupów  udaliśmy się do schroniska, zjedliśmy sytą kolację i poszliśmy spać, aby nabrać sił do wycieczki rowerowej zaplanowanej na następny dzień